YORUMLAR    Toplam 125 yorum görüntüleniyor. Onay bekleyen 3 yorum var.
Yusuf
12 Temmuz 2019 Cuma 15:48

Buralaedan pilot falan olunmaz boş hayallere kapılmayın. pilot olma seviyesinde zekaya sahip bir genç bu kafar para ile hayata atilsa bes on yil icinde cok paraya sahip olur ne bu bir pilot lusansi maliyeti en az pesin yetmis bin euro hesap yapin bakalim

Katılıyorum  Katılmıyorum  
Puan verilmemiş
Biri işde
27 Haziran 2019 Perşembe 12:31

Ayıptır söylemesi bankamı soyim hırsızlıkmı yapim bu ülke böyle devam ettikçe asla bir yere varılamicak

Katılıyorum  Katılmıyorum  
Puan verilmemiş
Gulhan
3 Haziran 2019 Pazartesi 18:02

Soyle bakiyorum herkes pilot olmak istiyor okadr parayi nerden buluyosnz ya bide para yok die ağlıyorsunuz

Katılıyorum  Katılmıyorum  
Puan verilmemiş
Imdat erdogan
27 Mart 2019 Çarşamba 20:36

Bu ücret senelik mi yoksa eğitim surecimi

Katılıyorum  Katılmıyorum  
Puan verilmemiş
recep okumus f
7 Şubat 2019 Perşembe 15:58

merhaba ultralight lisansı almak istiyorum şartlarını öğrenebilirmiyim.

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%100
mehmet yılar
11 Aralık 2018 Salı 21:02

bu fiyatlar güncel mi ?

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%100
Muhammetgeldi Aganiyazow
18 Ekim 2018 Perşembe 20:09

bende coh isledigim pilot olmak inşalla bende sizde okamak isleyorum size hayyrly uçušlar

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%100
Ufuk Mert Arıcı
6 Ekim 2018 Cumartesi 11:23

Daha detaylı bilgi almak isteyen arkadaşlar olursa Faceden ulasabilir. Aracı filan degilim sadece bilgi ve yol gösterebilirim

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%80 %20
Ufuk Mert ARICI
5 Ekim 2018 Cuma 17:24

Kesinlikle katılıyorum. Eger zaman sıkıntısı varsa maddi anlamda daha ucuz bir yol düşünyorsanız polonya veya macaristan en uygun yer pilotaj eğitimi için.. Fakat polonyada sürec macara nazaran biraz daha yavaş çok fazla kagıt onayı vs. gerekiyor Ama Multi Engine konusunda daha fazla tecrübeye sahip okullar polonyada mevcut 2 ülke arasında seçim yapmak size kalıyor.

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%100
ogulsirin
5 Ağustos 2018 Pazar 00:35

Basvuru yapmak isteyorum

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%100
rmzokr
19 Temmuz 2018 Perşembe 20:43

İstanbulda 3 adet devlete ait sivil havacılık lisesi var benim bildiğim oğlum birtanesinde okuyor. Lise mezunları pilot olabiliyor oğluma ünv okutmadan direk yurtdışında pilotluk eğitimi aldırmayı düşünüyorum türkiyede ünv zaman kaybı bir evim var satıp eğitimini tamamlatacağım nasıl olsa birkaç yıl içinde oğlum yeni ev alabilir

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%75 %25
Süleyman altanman
20 Haziran 2018 Çarşamba 09:02

Bu is icin en ideal yer polonya ve Macaristan. en uygun ve kaliteli egitim orda. ben suan polonyada egitimime devam ediyorum. hem calisip hem okuyup hem de pilotaj egitimi alabilirsiniz. Fiyati da 35- 40 bin eurodur. Hemde dunyanin hemen hemen her yer de ve Türkiye de gecerli bir lisans aliyoruz. akilli olmak lazim 28 gunde ppl lisans Lisansini 6500 euro gib bir fiyat a Almak Varken Türkiye de Berden 17500 euro Verip 6 ay ugrasayim ki. 1 yildir devam ediyorum Kursuma ve cok memnunum. Kursu bitirip hemen ise baslamak icin sabirsizlaniyom. Chunking inanilmaz pilot acigi var ve 3 Yil daha bu bole devam edecek en az. Arkadaslar yardim isteyen olursa cekinmeden arasin yardimci olurum. 05424290086

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%80 %20
Levent Başçifci
19 Haziran 2018 Salı 12:30

Arkadaşlar kızım 14 yaşinda liseye başlayacak kızım pilot olmak istiyor araştırmalara göre denizli var nereyi önerirsiniz havacılık lisesi konya da oturuyoruz

Katılıyorum  Katılmıyorum  
Puan verilmemiş
Azamat
28 Şubat 2018 Çarşamba 20:31

Dowletow

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%100

24 Şubat 2018 Cumartesi 08:45

Paran varsa okursun pilot da olursun devir buu

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%71 %29
Reco
13 Şubat 2018 Salı 02:23

Bu hayata bir defa geldik bana göre hayallerimizin peşinden gidelim para bizi yönetmesin lütfen.

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%70 %30
Bilal
11 Şubat 2018 Pazar 20:58

Elazığ veya çevre illerde nerde var ilgili Kişiler iletişime geçebilirmi

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%100
Cansu
9 Şubat 2018 Cuma 00:24

Keskeeeeee ama para nerdeeeee

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%50 %50
Deniz
19 Ocak 2018 Cuma 12:45

Pilot olmak sadece psikomotor yetenek ile olmaz baskı altında kısa sürede doğru muhakeme gücü ister.Pilotaj bilgi birikiminin yüksek tutulması gerekir.Belli sürelerde uçuş eğitim konularının bitirilmesi gerekir.Adayın gözünün yaşına bakılmamalıdır.Önüne gelenin parayı bastırıp her yapamadığı harekete ilave parayla tamamladığı bir sistemde düzgün pilot yetiştirilmez.olabileceğini sanıyor.Yolcu uçakları otonom uçuş kabiliyetine sahip olduğundan uçuş oklullarındaki hafif siklet uçaklardan arada tekamül modeli olmadan tip intibakına geçiliyor.Nasıl olsa ikinci pilot yetişir zamanla anlayışının sonucu ters giden bir durumda yanlış karar sonucu felaketle sonuçlanıyor.Bu işin dünya çapında cılkı çıktı =)

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%71 %29
Shailene
13 Ocak 2018 Cumartesi 11:34

O paralarla ben ömür geciririm Askeriyeninki ücretsiz değil mi bilgisi olan

Katılıyorum  Katılmıyorum  
Puan verilmemiş
Osman
7 Ocak 2018 Pazar 18:42

Önlisans elektronik teknolojisi mezunuyum pilot olabilirim saygilar

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%50 %50
Aygul gümüş
22 Aralık 2017 Cuma 00:07

Daha aciklama olmali 4 yillik herhangi bir üniversite yi bitirdikten sonra alinan bir egitimmi bu aciklama

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%100
Muhammed enes güler
10 Aralık 2017 Pazar 20:01

Benim sağ kolum da bide sizin şartlarınız nelerdir

Katılıyorum  Katılmıyorum  
Puan verilmemiş
Serkan
8 Aralık 2017 Cuma 15:39

Ben Konya'da yaşıyorum ve pilot olmayı çok istiyorum fakat hiç kimse yardımcı olmuyor

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%100
Ezgi
7 Aralık 2017 Perşembe 16:54

Pilot olmak için hava lisesi şart mı??

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%29 %71
Ezgi
7 Aralık 2017 Perşembe 16:52

Merhabalar pilot olmanını avantajları ve dezavatanjları nelerdir??? Lütfen yardım edin

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%83 %17
Emin
19 Eylül 2017 Salı 00:54

Arkadaslar eger 320 puan alirsaniz aydin üniversitesi tam burslu

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%50 %50
Didem mencioglu
17 Eylül 2017 Pazar 10:21

Peki düşük gelirli olan insanlar hayallerimi nasıl gerçek kesin benim oğlum küçük kucuk liginden beri pilot olma hayali kuruyor bizim imkanımız olmayacak hayaline kavusmayacakmi

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%85 %15
Ali
12 Haziran 2017 Pazartesi 03:55

Tanju 3 yas olmaz ana karninda teoriyi bitirmesi lazimdi 1.5 yasinda da kaptan pilot olmasi gerekirdi cok gec kalmissiniz gecmis olsun bundan sonra taksici olur ancak :)

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%88 %13
Tanju
24 Nisan 2017 Pazartesi 09:02

Benim oğlum 3 yaşında nereye kaydedebilirim pilotluk için daha erkenmi yoksa tam zamanimi ve fiyatlar can yakar cinsten

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%71 %29
ahmet fatih
22 Nisan 2017 Cumartesi 10:24

En ucuzu hava harp okulu ;)

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%90 %10
Nurhan
19 Nisan 2017 Çarşamba 18:02

Ben bu yil liseyi bitiriyorum. Bitirdikten hemen sonra baslaya bilir miyim pilot okuluna?

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%80 %20
Oğuzha
9 Nisan 2017 Pazar 22:54

Bu okullara bu kadar parayı verebilecek butcem varsa niye pilot olayım ayıp be

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%50 %50
coni
9 Nisan 2017 Pazar 00:49

okadar paraya gerek yok cıbır rakı adamı pilot yapay :)

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%56 %44
Mahmut
12 Mart 2017 Pazar 00:23

Arkadaşlar Mehmet çok haklı olabilir hepimizin amacı pilot olmak önce Bu aile bütçesine yansıdı mı çok zor oluyor Bana göre çok çalışmamız lazım elbet ölümüne istersin pilotluğu Ancak bu bütçe aileye yansıdığında çok zor olur Ancak ben kendi uçağını yapmayı düşünüyorum bu yüzden kimseyi takmıyorum Allah'a emanet olun

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%50 %50
Utku
8 Mart 2017 Çarşamba 00:06

Arkadaşlar şuanki en avantajlı özel sivil havacılık ayjet ve bunun fiyatı yaklaşık 75 bin euro dil bilginiz iyi ise çalışarak hallolur pilotluk asıl mesele pilot olduktan sonra işe girebilmek ve bu düşündüğünüz gibi bir imkan yok haa ben hemen işe girerim diyorsanız tip parası ödemeniz gerek bunun bedeli ise 400 bin tl yaklaşık

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%50 %50
mustafa
26 Şubat 2017 Pazar 16:12

Arkadaslar.istanbulda parasiyla ucabilecegim bi hava okulu falan varmi.ultralight .cirrus gibi ucak modelleri ile.

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%100
Sevhet
15 Şubat 2017 Çarşamba 11:34

Farkedersiniz ki gazetedeki haber yayinlanma tarihi 2008 yilina ait, mevcut kurs ucretleri su anda 80.000 euro civari, yani burdaki yazan fiyatin iki kati, ayrica Euro 4 TL civari , ona gore siz hesaplayin.

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%80 %20
Mert
5 Şubat 2017 Pazar 20:36

yukarda belirtilenlerin hepsi kursmu Kurs sa bunlara girmek için üniversite mezunu olmak gerekiyomu

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%100
Davut
29 Aralık 2016 Perşembe 22:26

Onca para verip bi bok öğrenemezsek ne söverim be

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%80 %20
Geleceğin En Yürekli Pilotu - Doğancan
19 Aralık 2016 Pazartesi 01:47

Aşağıdaki Yorumları yapanlardan biri olan ATAKAN kardeşim sen öyle bişey demişsin ki vallahi düşüncelerini okuyunca böyle şaştım kaldım kardeşim yani öyle bişey diyosunki sen yok o kadar parayı veripte kazanamazsam diye falan 😃 bu yaptığın yorumu bi çok şekilde cevaplardım kardeşim ama sana en kısa ve birazda komik bi şekilde bi cevap verecek olursam paşam eğer biz PEYGAMBER TORUNLARI OLAN VEFALI YÜCE TÜRK MİLLETİNİN evlatları olarak herhangi bişey için bu kadar para harcadıysak o işi kesinlikle bırakmaz boşvermez kesinlikle o kadar parayı verdiğimiz işte en başarılı şekilde mezun oluruz bundan ismimin ATAKAN olduğu gibi emin ol paşam 😃😀😀😃😀😃

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%40 %60
Züleyha
18 Aralık 2016 Pazar 18:37

Bu fiyat senelikmi yoksa bir kere veriyoruz eğitim surecince ayrica kac ay egitim súrúyor 1 65 boy olcusunden aşagiysa olamiyormuyuz lütfen bu okulu okuyan varsa bilgilendirsin bizleri

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%33 %67

18 Aralık 2016 Pazar 18:36

Bu fiyat senelikmi yoksa bir kere veriyoruz eğitim surecince ayrica kac ay egitim súrúyor 1 65 boy olcusunden aşagiysa olamiyormuyuz lütfen bu okulu okuyan varsa bilgilendirsin bizleri

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%50 %50
Derya
30 Kasım 2016 Çarşamba 13:54

Arkadaşlar hepiniz çok pahalı demissiniz biraz kafanızı çalıştırın ücretsiz okuyun !

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%43 %57
Şafak
13 Ekim 2016 Perşembe 23:08

Şimdiden daha çok calisip tam burslu okullara girmek daha avantajli bence

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%67 %33
Atakan
14 Eylül 2016 Çarşamba 15:44

Bukadar parayı bulduk verdik diyelim. Hade başaramadıysak ne yapacaz ,okulu bitirtmesek , sınavı geçemesek . Okadar para boşa mı gidecek. Çok riskli bir durum değil mi? Yoksa ben yanlış mı düşünüyorum

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%75 %25
gokyanus
12 Eylül 2016 Pazartesi 16:54

pahalı ama eğer çok istiyorsam yapabilirim.

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%60 %40
Samet bakırcık
10 Eylül 2016 Cumartesi 17:53

Arkadaşlar neden öyle düşünüyorsunuz adamlar sizi pilot yapiypr bu nedemek biliyorsunuzdur bu devirde Allah askına 100 bin gb rakamlara ev zor alıyoruz ki Ada'm şar size hayat garantisi is garantisi veriyor be Hayatınızda göremeyeceğiniz maaşla eğer yanlışım varda düzeltin ben para biriktiriyorum yakın Zaman'da olacağım inşallah

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%50 %50
Hatip
12 Mayıs 2016 Perşembe 19:56

Cok bahriya eyüp sana katiliyom

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%67 %33
eyüp
6 Mart 2016 Pazar 17:13

Abi. Pilotlüğa o kadar vercek param olsa zaten pilot olmam zengin sayilirim baska bir alternatif yokmü meala işe başladiktan sonra parayi versek

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%88 %13
eyüp
6 Mart 2016 Pazar 17:08

Abi sakami o kadar parayi nasil toplayalim bide bü bir yillik mi yoksa her yil ayni parayi bidahami vercez devlet büna bi el atmali bence

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%91 %9
Mustafa Özcan
30 Ocak 2016 Cumartesi 18:30

Fiyatlar cok yuksek insanlarin yeteneklerini hayalerini para gibi bir unsur yuzunden kisitlamayin lutfen

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%90 %10
Kuzey yaşar
19 Aralık 2015 Cumartesi 21:35

Arkadaşlar Bu verdikleri Fiyat 4 yıllık mı Yoksa Her sene İçin mi ?

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%69 %31
melis
9 Aralık 2015 Çarşamba 21:38

bu fıyat ne ne sız saka mı yapıyorsunuz yuhh

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%86 %14
mehmet
25 Kasım 2015 Çarşamba 20:56

Mehmet Bey, havacılık okulları hakkında araştırma yapıyorum benim için Amerika daha avantajsa orasida olabilir bilgi verebilir misiniz.

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%100
ZEKİ SERTTAŞ
2 Kasım 2015 Pazartesi 18:34

Florida da Atpl lisansı için şartları ve yaş sınırını bilen arkadaşlar yazarsanız sevinirim. Selamlar

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%86 %14
ömer
20 Ekim 2015 Salı 16:44

Çok pahali

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%100
Ali kemal balçık
8 Ekim 2015 Perşembe 22:54

Florida da atpl lisansı için bildiğiniz ve tavsiye edeceğiniz bir okul var mı arkadaşlar. Ve biliyorsanız ücret bilgisi. Son olarak bu durumda vize kolay alına biliyor mu ? Teşekkür ederim. 0532 322 67 53

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%25 %75
Mehmet
29 Eylül 2015 Salı 11:38

Arkadaşlar pilotluk okulu amerikada daha ucuz. Aylardır araştırma yapıyorum. 47 bin euro diyor , diğeri 55 bin dolar diyor Ve verdikleri eğitim yüzünden havayolu şirketleri seni almaktan çekiniyor. Amerika dünyanın en gelişmiş sivil havacılık yeri. Amerikadada en gelişmiş havacılık floriada var. Ve orada 35 bin dolar. Bunlara kıyaslandığında amerika daha ucuz. Üstelik verdikleri eğitim bunların yanında 10 bin kat daha iyi. Amerikadaki okullardan mezun olduktan sonra istediğin yerde çalışabilirsin. Sen iş bulmadan onlar seni arayıp bizimle çalışın diyorlar. Hatta Amerikada üstün yetenek gösterdiyseniz oradaki havayolu şirketleri sizi bırakmıyor. Türkiyede pilotlar ortalama 26 milyar maaş alır. Amerikada maaşınız kaptan pilot olduğunuz zaman 50 bin dolara kadar çıkabiliyor. Hele ki 747 uçuruyorsanız hayal bile edemezsiniz aldığınız parayı. Türkiye'de ne kadar pilot açığı varsa dünyada ve amerikada daha çok var. Sakın burada ki pilot okullarına gidip kötü eğitim alıp kazıklanmayın. Daha ucuza en iyi eğitimi amerikada alın Üstelik bazı bankalar kredi verip taksidini 2 yıl sonra ödeyebiliyorsun. Allah'a emanet olun

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%84 %16
Murat BAŞARAN
7 Eylül 2015 Pazartesi 02:52

Lisedeyim şuan üniversite sınavına filan girmicekmiyim yani nasıl olcak lise mezunu olup bu parayı verip pilot mu olmuş olucam?

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%67 %33

28 Ağustos 2015 Cuma 01:49

Çok pahalı

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%67 %33

22 Ağustos 2015 Cumartesi 21:39

Pazarlık varmı

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%33 %67
Bora bagci
17 Ağustos 2015 Pazartesi 14:38

Peki bu kirstan sonra kesin diplpma verilirmi birde ingilizce zorunlumu

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%100
defne yev
8 Ağustos 2015 Cumartesi 16:45

Benim eşim 2 ay önce pilotaj eğitimine başladı ve evet bu fiyatlar doğru. Biz Mart ayında ödeme yaptık ve 65.000 Euro ödedik. Ticari havayolunda pilot olarak çalışmak için gereken TİP eğitimi de hariç. Bir 20/30.000 Euro gibi de o tutuyor ama o temel eğitimden sonra.

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%80 %20
Engin seda
29 Temmuz 2015 Çarşamba 14:05

Feyzullah bey ben çok pilot olmak istiyorum bana bilgi verirmisiniz bu konu hakkında teşekkür ederim 05327610329

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%100
öziy
22 Temmuz 2015 Çarşamba 18:02

çok para ya bu ne 10 000 olsa tamam da

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%50 %50
Halil YURDUSEVER
3 Temmuz 2015 Cuma 13:01

Paran varsa gel diyorsunuz yani :(

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%100
feyzullah
25 Haziran 2015 Perşembe 01:45

böyle bir arternatif bloğu oluşturan havacılık pilot okullarına teşekkürlerimi sunarım. ben bir planör pilotu olarak fiyatları cazip gördüm. fakat böylebir alternatifinde sunulmasını isterim. aday pilotluk eğitimini herhangi bir uçuş okulunda alsın pilot oldutan sonra maaşından kesinti yapılması daha da bir avantaj olcağının kanatindeyim... teşekkürler

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%50 %50
SAİT GÜNEŞ
22 Haziran 2015 Pazartesi 15:56

çok pahali ben lise birden beri pilot olmak istiyorum boyle olursa cok cok zor

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%60 %40
SAİT GÜNEŞ
22 Haziran 2015 Pazartesi 15:54

çok pahali ben lise birden beri pilot olmak istiyorum boyle olursa cok cok zor olur okan universitesi daha ucuz

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%50 %50
serkan dogan
22 Mayıs 2015 Cuma 12:59

cok pahali fiyatlar sunuyorsunuz benim babam merkez bankasi muduru degil ki bu kadparayi odesin insanlarin yetenek kabiliyetini kisitliyorsunuz

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%88 %13
Mahmut burak
9 Mayıs 2015 Cumartesi 13:24

O kadar para almaları yanlış bence benim pilot olmamı engelleyecekler

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%80 %20
Serhan
28 Şubat 2015 Cumartesi 21:50

THK sizce nasıl?

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%50 %50
melisa
28 Şubat 2015 Cumartesi 16:12

çok pahalı bunlar uçuyorsunuz..

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%63 %38
semih can
7 Ocak 2015 Çarşamba 17:18

Benim en büyük hayalim pilot olmak lütfen beni pilot olarak almanızı rica ederim tüylen sizin en çok turkish airlines uçağınızı seviyorum lütfen benide pilot olarak alın ama küçük yaşta alırmısınız

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%17 %83
Nazmi
20 Aralık 2014 Cumartesi 20:28

45000 euro baskalarinin bir aylık zevk masrafiyken bizlerin ömür boyu gelecek sağlayacak hayallerimize ulaştıracak bir miktar olarak kalıyor. keşke bir evim olsaydida satıp bu hayalimi gerceklestirebilsem... keşke bütün hayaller bir insanın bir aylık masrafı kadar basit olabilseydi. ..

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%88 %12
yasemin
28 Kasım 2014 Cuma 01:04

Lisenin bir önemi var mı ücretli pilotluk icin

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%50 %50
sanane
4 Kasım 2014 Salı 12:24

hayat zengınlere guzel ısteyen 1 veya 2 satte para verıp pılot oluyor

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%59 %41
murat çenberci
27 Ekim 2014 Pazartesi 14:53

o kadar param olsa kendime mosquito dan helikopter alırım düşe kalka öğrenirim internet neyi öğretmiyor bugün

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%84 %16
asiii
10 Ekim 2014 Cuma 05:24

burada yorum yapan bu fatih denen arkadaşa sesleniyorum koçum senin abin ne zamandır uçağın yakıt parasını hesaplıyor birinci jet yakıtları okadar pahalı değil yarım saate 5 tl yakıt yakmıyor sen heralde yorum yapmadan önce arkadaşların dediği gibi kalkıp rakı ile pilot oldun ikincisi herkes zaten pilot olamaz maddiyatla alakası yok madem abin pilot ona tekrar sor koçum pisko teknikten herkes geçemz zaten ve son olarakta bu rakamlar sana göre az mı geliyor milet evini satıp giriyor

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%73 %27
mustafa
31 Temmuz 2014 Perşembe 12:07

Fakirliğin gözū kör olsunda bizi görmrsin paran olsa dūnya sana gūzel pilot bile olutorsun

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%77 %23
yolcu
6 Haziran 2014 Cuma 21:25

Bornovalı,sen bu gidişle dolmuşu da uçurursun...

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%71 %29
bornovalı
6 Haziran 2014 Cuma 06:36

plot olmak için illaki yüksek okul mezunumu olmak lazım ilk okul olamazmı yanı yaş genç mı olması lazım 6o yaşında pilot olunmazmı yanıt lütfen

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%14 %86
osman
3 Haziran 2014 Salı 22:28

Bu ne fiyat arkadas dudak ucuklatiyor

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%95 %5
serdar
23 Nisan 2014 Çarşamba 22:40

Bi büyük Rakı!!Pilot olmanın en ucuz yolu!!!

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%58 %42
yakup
13 Nisan 2014 Pazar 21:00

Pilot olmak icin hangi okul mezunu olmak gerekir ünüversite puani kaç olmazi gerekir

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%71 %29
furkan
10 Mart 2014 Pazartesi 15:42

Demekki paran yoksa pilotluk hayal gbi bişey

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%81 %19
tayfun
7 Mart 2014 Cuma 18:50

okadar param olsa kursla ne işim olurki..

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%50 %50
cem
5 Mart 2014 Çarşamba 14:48

Ben Ankara da egıtım aldım 1yıl 2ay ama halen iş bulamadım

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%66 %34
erol
17 Şubat 2014 Pazartesi 14:59

fiyatlar yüksek abi ya :)

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%83 %17
HELLO
14 Ocak 2014 Salı 16:02

bu işte yaş sınırı var mı

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%80 %20
yakup
31 Aralık 2013 Salı 19:03

disiplın sucun varsa pılot olabılıyormusun

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%50 %50
Astsubay
30 Kasım 2013 Cumartesi 10:50

çok zor bir meslektir pilotluk. Oradan oraya yolculuk yapmak havası suyu başıncı . prestijlide değildir. arkanda lise mezunu kodaman oturur sen 100 euro verip onun soförlüğünü yaparsın. en ust olamazsın pilotlar çok saygında değil. bulutların arası bi zamandan sonra çok kötü görünüyor. limon satın bu işi yapmayın.

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%40 %60
Elif
11 Kasım 2013 Pazartesi 11:09

Çocukluk hayalimi gerçekleştirmek istiyorum

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%83 %17
yolcu
2 Ekim 2013 Çarşamba 19:58

Bu gidişle yolcu hariç herkes uçacak.

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%80 %20
mira
1 Ekim 2013 Salı 17:28

ben de okumak istiyon pilotlugu onun için amerikadan egitim alıyorum

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%73 %27
tuba
28 Eylül 2013 Cumartesi 13:34

ben de pilot olmak için araştırma yapıyorum ama fazla masraflı gibi görünüyor ayrıca duyduğuma göre özel bi üniverste tüm masrafları okul bittikten sonra işe başladığınız zaman ödemenizi bekliyor bu konuyla ilgili bi bilgisi olan varsa bana ulaşabilir mi tubademir1903@gmail.com

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%77 %23
kaan çelik
11 Eylül 2013 Çarşamba 15:14

pilot lisansını 45 euro ya aldıktan sonra ticari pilotluk için başvuru sürecinde şirketler toplam 750 saat uçuş saati istiyor yani 500 saat uçuş saatini doldurmanız gerekecek buda saat başı çift motorlu ile doldurulması gerektiğinden 300 dolar 1 saati .buda bittikten sonra tip eğitimi gerekli airbus için 24 bin euro boing için 22 bin euro.bunlarda bittikten sonra başvuru yapabilirsiniz .başvurnuzun olumlu sonuçlanması içinde sağlam bir torpil unutmadan

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%80 %20
cahit serin.
8 Eylül 2013 Pazar 02:55

sana katiliyorum gokhan tekin kardes... ucariz biz bu kredi ile. insallah bende yakin zamanda ise basliyorum.

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%50 %50
Samed Arik
1 Eylül 2013 Pazar 11:56

Bende Pilot olmak istiyorum ama baya pahali bakalim ne yapcaz

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%75 %25
vehpi yılmaz
29 Ağustos 2013 Perşembe 16:44

bu para yıkaç taksıtle ödenecek ve iş garantısı verecekmısınız ilk işe başlama maaşı kaç tl olacak

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%69 %31
Muhammed
27 Ağustos 2013 Salı 04:41

bu parayı epic flight academy verir en iyi eğitimi alırım adamlar dünyanın 1 numarası beee :)

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%64 %36
hakan
10 Ağustos 2013 Cumartesi 15:03

100/100 iş olağı saglıyolarmı mezun olduk dan sonra

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%80 %20
mehmet
2 Ağustos 2013 Cuma 19:34

çok pahalı gençler ne yapsın

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%94 %6
ömer
20 Temmuz 2013 Cumartesi 19:54

ben yatırırım bu parayı ama THK olursa tabi başka okula para vermem hayırlısı ıle su liseyi bitireyim thk ya hemen kayıt yaptıracam

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%80 %20
hasan
3 Temmuz 2013 Çarşamba 03:04

Arkadaslar kasmayin kendinizi anadolujette biletler 29 tl den basliyor alin bi tur atin hevesiniz gecsin. :)))))

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%69 %31
furkan
1 Temmuz 2013 Pazartesi 23:34

hamza bey başka yolu var bazı okullar bankalarla anlaşmalı banka ödüyor ücreti siz pilot olunca bankaya ödüyosunuz

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%86 %14
özgür
21 Haziran 2013 Cuma 01:14

pahalı da olsa kararlıyım. çıkarrız 3 5 ayda

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%81 %19
Fatma
6 Nisan 2013 Cumartesi 11:59

Sayın Fatih Bey, Bir sorum olacak. sosyal devlet kavramı burada nereye kayboluyor? Kişinin eğitim hakkı nereye gidiyor? Eğitim masrafları şüphesiz yüksek rakamlar ancak devlet bana bu imkanları sağlamak zorunda ki kendisine pilot yetiştirebilsin,durumu yetersiz ancak yetenekli zeki gençlerini yükseklere taşıyabilsin. Bu sistem içerinde azınlık grup yani parası olanların sunulan imkanlardan yararlanabilmesi kalanların mahrumiyeti değil midir? Başa geçenlerin de bu azınlıktan çıkması kadar doğal ne olabilir? Bilemiyorum. Dolayısıyla sırf pahalı diye imkanlardan faydalanamayan, eğitim alamayanların seçimleri de ne kadar sağlıklı olur tartışılır elbette.

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%88 %12
HAMZA
29 Mart 2013 Cuma 14:34

BEN PARAYI HAYATA BULAMAM ARKADAŞLAR BAŞKA BİR HAL ÇARESİ YOKMU

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%87 %13
onur
29 Mart 2013 Cuma 10:48

Fatih dogru söylüyor eğer bu kurs 1000 tl olsa idi şu anda etrafta binlerce pilot olacak ve iş bulamadıkları zamanda açıkta kaldık diyeceklerdi . Sektörde bu kadar fazla pilot olmamalı yoksa patates soğan işine döner bu

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%72 %28
baris
5 Mart 2013 Salı 15:53

Ya Osman bunu otobus soforlugunle karistirdin sanirim , pilot olabilmen icin 14 tane boru gibi ders gecmen ve pratik tum sinavlari gecebiliyo becerebiliyo olman gerekiyor. sen ticaret meslek lisesi muasebeyi bitirememissin, sana ucak teslim edilirmi yada helikopter bir sor kendine cevabi vermene gerek yok zaten...

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%94 %6
Emir
2 Mart 2013 Cumartesi 15:52

Bu kadar paraya iş kurarım :D

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%64 %36
E.A
1 Mart 2013 Cuma 23:31

arkadaşlar burda ben hepinizin kararlarına saygı duyuyorum fakat fatih beyin ve diyer bir kaç kişinin verdiği kararlar beni gercekten hayal kırıklığına uğrattı artık insanımızın bukadar para için küçüldüğünü gösterdi.fatih bey burda diğer arkadaşlarımız size tl cinsiyle 100.000 tl biraz fazla dedi haklılar da bu kurumların bu kadar fazla parayla öğrenci yetiştirmesi anca zengin arkadaşlarımızın işine gelir.bu dünyada hiçbir zorluk çekmemiş fakat baba yada dede parasıyla istediği mesleği yapma imkanı kazanmış kişiler bu meslekte yüz adım önde burak arkadaşımızın dediği gibi paran varsa oku yoksa öl geber banane anlayışı.ama bu kurumlar su sekil birşey yapsalar(benim görüşüm)ilk başta bu katılan insanları yetenek sınavına alsalar ardından geçen kişilere eğitimi verseler bu eğitim parasını da o şekil değilde uçuş firmalarıyla anlaşsalar bu insanlara işe girdikleri zaman maaşlarından keseler ve hayalleri olanda baba parası olan kişide hayallerini yaşasa...iyi olmazmıydı (E.A)

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%94 %6
Burak
25 Şubat 2013 Pazartesi 14:11

Paran varsa oku yaklaşımı çok yanlış. Uçuş masraflı iştir burası doğru ama senin yaklaşımınla sadece baba parası olan yeteneksiz zengin bebeleri pilot olabilecek. Bunun yerine yetenek sınavları ve motivasyon aranması çok daha doğru bir yaklaşım olur. Türk Hava Yolları bunu bedavaya yapıyor karşılığında zorunlu hizmet veriyorsun, böylece yetenekli ve istekli insanlar harcanmamış oluyor.

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%86 %14
selçuk
12 Şubat 2013 Salı 22:02

bence sivil havacılık ilgi çekmiyor ama bi düşünün jet kullanıyorsunuz onun sesi yeter

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%100
adnan
20 Kasım 2012 Salı 11:27

sayın mert, "fatih" bey biraz acımasız bir dil de kullansa son derece haklı. Hayal başka şey, gerçekleri görebilmek ve kendini bilmek başka. 2 yıllık AÖF nden terk kişi 1.5 yılda edinecegi hangi birikim bilgi ve beceri ile pilot olacak, olsa siz yanına oturup uçar mısınız ? Pilotlugu bu kadar da hafife almayın

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%100
emre
19 Kasım 2012 Pazartesi 12:53

Fatih hem seçkinlikten hem yetenekten bahsediyorsun hemde gidip paran varsa kaydol diyorsun. Muhtemelen zengin birisin ve aşağılamaya çalışmak hoşuna gidiyor. Senin gibiler sadece yetenek ve seçkinliğin para ile orantılı olduğunu düşünür. Ben sana kendimden örnek vereyim. 33 yaşına kadar muhasebeci olan ben 45 yaşından sonra kalp ameliyatına giren bir insan oldum. yetenek için paran olmasına gerek yoktur. Lise terk olup, kurbağalar arasında organ nakli yapan insan bilirim.

Katılıyorum  Katılmıyorum  
%75 %25
Kacee
21 Ekim 2012 Pazar 19:58

Ben makina mühendisliği 1.sınıf öğrencisiyim ve havacılık alanında kendimi geliştirmek istiyorum. Hayalim pilot olmak. Ancak pilotluk eğitimi için uçuş okullarının talep ettiği ücreti karşılayabileceğimi sanmıyorum. Bu yüzden her hangi bir burs yakalayabileceğim bir kurum var mıdır thy gibi.

Katılıyorum  Katılmıyorum  
Puan verilmemiş
yolcu
12 Eylül 2012 Çarşamba 12:55

uçmak söz konusu olunca yolcu da konuya karışıyor elbette, gücenmeyin yorumcu arkadaşlar ama pilotaj kesinlikle mühendislik gerektirir , hem de teknik üniversite mühendisliği .

Katılıyorum  Katılmıyorum  
Puan verilmemiş
mert
12 Eylül 2012 Çarşamba 02:24

sayın fatih yapmış olduğunuz yorumu kınıyorum. İnsanları aşağılar bir şekilde bilgilendirmeniz yanlış. Osman arkadaşım sadece mağduriyetini dile getirmiş ve yetkililerden yardım istemiş bunda yaptığınız yorumu uygun görmüyorum ve azim varsa olmıyacağını da sanmıyorum takdiri size bırakıyorum umarım birdaha bu tür davranışlarda bulunmazsınız.

Katılıyorum  Katılmıyorum  
Puan verilmemiş

22 Şubat 2012 Çarşamba 14:27

Sayın gönderen; Sizde bir zahmet haberin yayın tarihine bakınız...

Katılıyorum  Katılmıyorum  
Puan verilmemiş
...
22 Şubat 2012 Çarşamba 02:18

Nasıl haber yapıyorsunuz arkadaşlar? Ortada Metair , Sindel, Duha diye uçuş okulu kaldı mı? Bakın bakalım SHGM'nin yetkili FTO listesine.

Katılıyorum  Katılmıyorum  
Puan verilmemiş
fatih
21 Şubat 2012 Salı 00:37

ya arkadaşım ucuz mu zannediyosun bu işleri. senin eğitimin için havalanan bir uçak bir saatte kaç bin liralık yakıt yiyor biliyor musun. öz abim hava yüzbaşı pilot. yarım saatlik eğitim uçusunda f16 5 bin tl yakıt yiyormuş. sürücü kursu mu zannettin 300 liraya yazılıyım sonra kopa kopa almaya gideyim. her geleni alsa kurumlar ortalık pilot kaynar. pilot yetenekli ve seçkin olmalıdır. bin lira annenin bilezikleri satıpda pilot milot olunmaz. paran varsa git kaydol. yoksa ekmeğini başka yerde ara

Katılıyorum  Katılmıyorum  
Puan verilmemiş
osman
25 Mayıs 2010 Salı 23:22

hocam, bişey sormama özellikle izin verin. neden pilotaj eğitimi veren kurumların fiyatları bu kadar pahalı? takdir edersiniz ki şu geçirmekte olduğumuz ekonomik kriz ortamında söz konusu bedeli kaç kişiyi karşılayabilir ki. ben mesela pilotluk kurslarına katılıp helikopter pilotu olmak en büyük hayallerimden biriydi fakat internette yaptığım piyasa araştırmasından sonra yemin ederim ki dilimi ısırdım. fakat ben kurslara katılmak istiyorum ve cüz-i miktarlı bedelli bir yer arıyorum sizce böyle kurumlar var mıdır?gün içinde thk, thy, tsk daki aranan şartları araştırdım fakat 4 yıllık üniversite veya mühendislik fakültesi mezuniyet şartı aramaktalar bense 2 yıllık aöf' muhasebeden terkim yani ticaret meslek lisesi mezunuyum. bu konuyla ilgilenirseniz sevinirim. msn ve e-posta adresim: osman19852010@hotmail.com.görüşlerinizi ve tavsiyelerinizi önemle beklemekteyim.

Katılıyorum  Katılmıyorum  
Puan verilmemiş